maanantai 31. joulukuuta 2012

Tunnustus

 
Sain  Katrilta  sekä Jaanalta kivan tunnustuksen, kiitos paljon siitä:-)
Aika moni seuraamani blogi on jo tämän saanut joten en jaa tätä nyt eteenpäin mutta tässä 8 asiaa itsestäni:
1.50v tuli täyteen tänä vuonna, apua minne nämä vuodet oikein katoaa!
 2.Olen varsinainen kissaihminen. Alma Kassinen 18v piti lähettää kissojen
  taivaaseen helmikuussa mutta lokakuussa oli aika seuraavalle
   kissalle ja Juulia tuli taloon Rekku Rescuen kautta
3.Horoskooppimerkiltäni olen Vesimies
4. Harrastan itämaista tanssia sekä käyn erilaisissa jumpissa muutenkin.
5.Olen aamuihminen, heräilen klo 5 tai 6 ja 5-6h yöunta riittää
6.Olen perushoitaja ja tehnyt niitä töitä ööö.. 26v
7.Olen asunut Turussa 27v nutta juuret ovat tiukasti Kauhavan aakeella laakeella missä
taivaskin on suurempi kuin missään muualla(johtunee juuri siitä aakeesta laakeesta kun
horisontti on silmänkantamattomissa)
8. Näitä suosittelen lämpimästi www.myaloevera.fi/vieristo

1 kommentti:

Kommentti olisi kiva:-)