torstai 31. maaliskuuta 2011

Pitkä kaulakoru


Helmiliinan kaulassa roikkui viikonloppuna ainakin kaksi tuollaista ylimmässä kuvassa olevaa lohkaretta. Muuta en siitä sitten muistakaan ja sen, että se oli tosi kaunis ja siinä oli aika hempeet värit. Ehkäpä se saattoi olla myös linkitetty.
Se mielessä tein tämän. Jälleen kerran vuorikristallia monella tapaa: isoina rondelleina, AB käsiteltynä ja sydäminä. Laitoin myös viistehiottuja savukvartseja, erikokoisia ja -värisiä Swarovskin kristalleja niin ja ruusukvartsia. Niskan puolella on siemenhelmiä sekä pienen pieniä ruusukvartsirondelleja  n. 15 cm:n matkalla vähän keventämässä korua. Korulla on pituutta 75cm. Aurinkoista viikonloppua kaikille:-) Omaan käyttöön yksi ja toinen suurinpiirtein samanmoinen siskokullalle:-)

6 kommenttia:

  1. Aika mahtavan makea! Kaikkia ihanuuksia olet koruun pujottanut. Pituutta mukavasti ketjussa.

    VastaaPoista
  2. Kiitos Valokki, tykkään tästä itsekin kovasti, mulla on luultavasti jokin "kimaltelukausi" menossa:-)

    VastaaPoista
  3. Heippa.. ja nyt löysin sinun korusi.. :)
    Ihana!!

    Juu.. mun koru oli linkeillä.. :D vau .. kiitos sinulle, jos oon ollut inspiraation lähteenä.. :D

    VastaaPoista
  4. Joo Helmiliina, noi lohkareet iski mun silmiin mutta en mä siitä sun korusta oikeen muuta muistanu kuin että siinä oli aika hempeet värit vai oliko sittenkään:-)

    VastaaPoista

Kommentti olisi kiva:-)