keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

Lumihiutaleobsidiaani-, larvikiitti- sekä "omppu"korvikset

Isommat tummat korvakorut lumihiutaleobsidiaania ja pienemmät larvikiittia. Oliskohan noi omenanvihreät värjättyä serpentiiniä? Nyt en muista:-/ Koukut ym. hopeaa.



Näitä koruja ei nyt näin valtavasti tule valmiiksi... Osa on tehty jo aikaisemmin ja päätyvät nyt kuvina tänne.
Leipätöissäkin pitäis ehtiä käymään, että saa taas tilattua uusia korutarvikkeita:-o Olen ollut himoneuloja ja neulonut varmaan elämässäni ainakin sata villapuseroa, nyt ei ranteet tykkää siitä hommasta ja niskat jumittaa myös. No tässäkin kyllä hartiat jumittaa mutta vissiin eri paikasta kuin neulomises:-)

9 kommenttia:

  1. Ihastuttavia korvakoruja kaikki!

    VastaaPoista
  2. Kiitos Helmiliina ja Valokin värssyjä!
    Joku kerta mä teen oikein niin bling, bling korvikset, et niissä on blingiä oikein kunnolla:)

    VastaaPoista
  3. Omppukorvikset on kyllä herkulliset..! Ylemmissä korviksissa hauskasti yhdistetty ketjua ja helmiä, tykkään! :) Jään odottamaan bling bling-korviksiasi! :D

    -Miina

    VastaaPoista
  4. Kiitos Miina ja kiva kun eksyit tänne:-)
    Mulla on Helmiliinalta tilattuja kimaltelevia kristalleja odottamas:-)

    VastaaPoista
  5. Mä olen samaa mieltä Miinan kanssa, kiva idea tuo ketjun yhdistäminen korviksiin! :)

    VastaaPoista
  6. Ehkä vois kokeilla vähän pidemmilläkin ketjuilla.

    VastaaPoista
  7. Kiva Marjo kun löysit sivuilleni, munkin mielestä noi vihreät korvikset on aika "mehukkaat":-)

    VastaaPoista

Kommentti olisi kiva:-)